PwC Service Delivery Center (SDC) to jedna z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Firma wspiera ponad 70 globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). PwC Service Delivery Center zatrudnia 1800 pracowników, dostarczających usługi do około 50 firm z sieci PwC na świecie, pracujących w Katowicach i Opolu. Praca w SDC Wspieramy pracowników inwestując w ich rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferujemy udział w różnorodnych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy, czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje. Jak pracujemy? Praca w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance) skupia się głównie na weryfikacji poprawności sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami rachunkowości, przeprowadzaniu testów detalicznych, wsparciu fazy planowania oraz formatowaniu i analizie danych. Zespół podatkowy (TAX) zajmuje się rozliczeniami podatkowymi (podatki osobiste PIT, podatki korporacyjne CIT/VAT) jak i szeregiem zadań okołopodatkowych takich jak: koordynacja i nadzór procesu doradztwa podatkowego dla międzynarodowych delegacji pracowniczych, wycena usług podatkowych czy tzw. transfer pricing (ceny transferowe). Zespół Internal Firm Services (IFS), świadczy kompleksowe usługi związane z obszarem procesów kadrowych (payroll, administracja, logistyka szkoleniowa, weryfikacja życiorysów) oraz z obszarem zarządzania ryzykiem. W lipcu 2016 roku utworzone zostało nowe biuro w Opolu, które obecnie realizuje zadania związane z obszarem wsparcia audytu finansowego (Assurance) oraz procesów księgowych (Internal Firm Services): zobowiązania, należności, master data, rachunkowość bankowa. Jakie umiejętności liczą się w codziennej pracy?
|