Opis
Już w kwietniu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach odbędzie się International New Media & Communication Forum. Projekt obejmuje trzy odrębne inicjatywy, jakimi są czwarta edycja New Media Day, czwarta edycja International Week „Internet Communication Management”, oraz druga edycja studenckiej konferencji naukowej „New Media and Technologies in Modern Marketing Communication”. W tym roku po raz pierwszy zdecydowano o połączeniu tych trzech wydarzeń i promowaniu ich pod wspólną nazwą.
Misją przedsięwzięcia jest promocja internacjonalizacji oraz nowych mediów w środowisku akademickim, dialog pomiędzy przedstawicielami biznesu i nauki, a ponadto wzmocnienie współpracy z zagranicznymi uczelniami. Organizatorami są jednostki Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach: Biuro Promocji i Nowych Mediów, Wydział Informatyki i Komunikacji oraz Koło Naukowe Meritum.
Przez tydzień, od 7 do 11 kwietnia, studenci będą mogli brać udział w zajęciach prowadzonych przez wykładowców z różnych stron świata. W środę 9 kwietnia 2014 roku w ramach międzynarodowego tygodnia odbędzie się natomiast New Media Day, podczas którego kampus Uczelni zostanie przekształcony w międzynarodową platformę wymiany poglądów oraz doświadczeń pomiędzy naukowcami i studentami z różnych krajów. W tym dniu zaproszeni przedstawiciele firm poprowadzą otwarte wykłady i warsztaty dla studentów i pracowników 9 uczelni należących do Konsorcjum Śląskich Uczelni Publicznych (łącznie dla ok. 200 osób). Swoją wiedzą, z zakresu szeroko rozumianych nowych mediów podzielą się: IBM Polska, IAB Polska, OS3, Incuvo. Podczas poprzednich edycji tego prestiżowego wydarzenia – poza wysoką wartością merytoryczną wykładów – polscy i zagraniczni studenci skorzystali z doświadczenia firm: IBM, IAB Polska, Dom Mediowy LOWE Media , Oracle, Fortune Cookie, i3D, Future Processing oraz Capgemini. Organizatorem konferencji jest Biuro Promocji i Nowych Mediów. Z kolei studencka konferencja naukowa, która odbędzie się w dniach 10–11 kwietnia 2014 ma na celu prezentację dorobku naukowego studentów interesujących się nowymi formami komunikacji w marketingu.
Całe wydarzenie obejmie swoim zasięgiem polskich i zagranicznych studentów oraz wykładowców.
Szczegółowe informacje na: www.ue.katowice.pl/newmediaforum
ip