Wiadomości - Artykuły

Golden Marketing Conference 2018 - nowy wymiar marketingu

2018-10-04 09:47:20 | Katowice

W dniach 14 -15 listopada 2018 w Katowicach odbędzie się Golden Marketing Conference. Uczestnicy tego wydarzenia poznają nowy wymiar marketingu i zdobędą przydatną wiedzę. Poznajcie szczegóły tego, co przygotowali organizatorzy!

Golden Marketing Conference 2018 Prędkość zmian zachodzących w świecie jest ogromna. Zmiany dokonują się praktycznie w każdej dziedzinie życia, od medycyny poprzez motoryzację i technologię po strefę społeczną. Jeszcze szybszy postęp zauważalny jest także w marketingu. Nowe narzędzia, kanały komunikacji czy też korzystanie z technologii sprawiają, że marketingowiec musi być niezwykle uważny w dostrzeganiu zmian. Powinien umieć je analizować, dostosować do charakteru przedsiębiorstwa, w którym pracuje i reagować zawsze krok przed konkurencją. Kompleksowe ujęcie marketingu i zmian, które go dotyczą, są  każdorazowo przedstawiane podczas Golden Marketing Conference.

Golden Marketing Conference to:

  • 2 dni wyjątkowych prelekcji + inspirująca sesja networkingowa,
  • kompleksowe ujęcie marketingu w oparciu o działania efektywnościowe on-line,
  • personal branding w skalowaniu biznesu,
  • skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej,
  • budowanie nieszablonowych strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących Twoich klientów: (Kim są? Jakie mają problemy i doświadczenia, potrzeby
    i obawy?)
  • skuteczna optymalizacja marketingowych działań tak, by osiągać zamierzone cele,
  • biznesowe możliwości AI, Messengera, Instagrama, Facebooka, Google AdWords, Analytics
    i wiele innych,
  • jeszcze skuteczniejsze wykorzystanie platformy Facebook do budowania skutecznych kampanii i doskonałego doświadczenia klienta,
  • najnowsze merytoryczne tematy i niesamowici prelegenci, których nie spotkasz na innej konferencji
  • na wydarzeniu spotkasz wybitnych specjalistów marketingowych, właścicieli dużych firm, dyrektorów działu marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych czy freelancerów.

Dlaczego warto?

Zaprosiliśmy najciekawsze osobowości - osiemnastu ekspertów w swoich dziedzinach. Są to świetni praktycy i ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą swoją wiedzę i doświadczenie z humorem i zaangażowaniem. Zaprezentują wystąpienia na najwyższym, światowym poziomie! Stawiamy
na wiedzę, doświadczenie i konkrety.

Część naszych prelekcji to nawet 60-min. wystąpienia. To niezbędny czas na nabycie konkretnej wiedzy m.in. o narzędziach, która ułatwią codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu czy lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Najlepsi eksperci w branży marketingowej przedstawią dobre praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.

Podczas Golden Marketing Conference specjaliści to nie tylko osoby występujące na scenie, ale także uczestnicy. Zaangażujemy Państwa do rozmów, wymiany doświadczeń i kontaktów. Praca i projekty zawodowe pozostałych uczestników staną się inspiracją do  wzajemnego rozwiązywania zawodowych wyzwań.

Podczas katowickiej edycji Golden Marketing Conference na scenie wystąpią wyjątkowi eksperci – Tomasz Bąk, Joanna Grabowska, Sebastian Bryks, Piotr Bucki, Karol Dziedzic, Adrian Gamoń,  Marek Gonsior, Łukasz Głombicki, Patrycja Górecka-Butora, Rafał Myśliński, Krzysztof Czyżykiewicz, Cezary Kuik, Adrian Martinez, Mariusz Pujszo, Beata Tadla, Grzegorz Turniak oraz Anna Urbańska.

Dużym zainteresowaniem cieszy się prelekcja o rebrandingu jednej z największych polskich firm produkujących meble, Agata S.A., którą poprowadzi Marek Gonsior. Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku..

O budowaniu marki własnej opowiadać będzie Beata Tadla. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Obecnie w Nowa TV. Tadla to zdobywczyni tytułu “Mistrz Mowy Polskiej”, wykładowca i trener dobrego mówienia.

W programie Golden Marketing Conference znajdzie się także blok o content marketingu i influencer marketingu, którego częścią będzie prelekcja Łukasza Głombickiego „Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing”. Łukasz to prezes zarządu Whisky Media. Do niedawna szef komunikacji w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Kierownik specjalizacji „Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo” na Wydziale Dziennikarstwa Collegium Civitas.

Golden Marketing Conference to idealne miejsce do zdobycia przydatnej wiedzy, nowych rozwiązań, skutecznych narzędzi, praktycznych wskazówek, nieszablonowych strategii marketingowych i  kontaktów. Przyjdź i poznaj twórców najskuteczniejszych strategii marketingowych i trendów
w marketingu.

Więcej na temat innych prelekcji na stronie https://www.goldenmarketing.pl

MD/ip

fot. materiały prasowe

Słowa kluczowe: Katowice, 14-15 listopada, prelekcje, szkolenia
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Breakfast Week
Śniadaniowe trendy: odkryj nowe smaki na Breakfast Weeku!

Popisowe śniadania, kawa na roślinnym i towarzystwo bliskich - czy można lepiej rozpocząć dzień?

Erik Exposito ambasadorem klockoMANII
Erik Exposito z LEGO. To na szczytny cel! [FOTO]

Kapitan Śląska Wrocław został ambasadorem klockoMANII.

Polecamy
Transmisja na żywo z powrotu astronautów z ISS na Ziemię

Poznaj planowany przebieg streamu NASA z lądowania i dowiedz się, gdzie i kiedy go obejrzeć.

konkurs CREATE TOMORROW
CREATE TOMORROW - weź udział w rewolucji i zgarnij ciekawe nagrody!

Do zgarnięcia nagrody o łącznej wartości 27 tys. zł!

Ostatnio dodane
Breakfast Week
Śniadaniowe trendy: odkryj nowe smaki na Breakfast Weeku!

Popisowe śniadania, kawa na roślinnym i towarzystwo bliskich - czy można lepiej rozpocząć dzień?

Erik Exposito ambasadorem klockoMANII
Erik Exposito z LEGO. To na szczytny cel! [FOTO]

Kapitan Śląska Wrocław został ambasadorem klockoMANII.

Popularne
15 marca - Światowy Dzień Snu. Jak spać dobrze?
15 marca - Światowy Dzień Snu. Jak spać dobrze?

Sen bardzo wpływa na nasze zdrowie i samopoczucie.