zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:256944

Specjalista ds. Komunikacji i Social Mediów


Zespół Central Functions świadczy kompleksowe usługi dla pracowników PwC Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Zadania wykonywane przez zespół związane są z obszarami takimi jak: HR, Marketing i Komunikacja, Administracja, Zarządzanie ryzykiem, Finanse wewnętrzne, Automatyzacja i Usprawnienia oraz IT.

Specjalista ds. Komunikacji i Social Mediów
(rekrutacja zdalna)
Miejsce pracy: Katowice

Twój zakres obowiązków
  • Prowadzenie kampanii marketingowych na kanałach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn),
  • Współtworzenie strategii obecności w mediach społecznościowych,
  • Tworzenie angażujących treści zgodnych z obecną komunikacją marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacyjne,
  • Prowadzenie kalendarza komunikacji, planowanie akcji komunikacyjnych i koordynacja przygotowania materiałów graficznych i multimedialnych,
  • Raportowanie i analizowanie danych z przeprowadzonych akcji komunikacyjnych – przede wszystkim źródeł wizyt użytkowników i konwersji,
  • Wyciąganie wniosków i proponowanie usprawnień w ramach działań komunikacyjnych,
  • Aktualizacja firmowej strony internetowej oraz zarządzanie treścią strony i jej aktualizacja zgodnie z określonym harmonogramem.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obszarze marketingu internetowego, szczególnie w social mediach,
  • Biegła znajomość i obsługa kanałów social media,
  • Wiedza i doświadczenie w stosowaniu działania z zakresu RTM (real time marketing),
  • Znajomość Facebook Business Manager oraz Facebook For Business, Facebook Ads,
  • Doświadczenie w prowadzeniu serwisów społecznościowych,
  • Znajomość trendów w mediach społecznościowych,
  • Lekkie pióro (aby tworzyć angażujące treści) i perfekcyjna komunikacja w języku polskim oraz angielskim,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office,
  • Podstawowa znajomość programów graficznych Adobe Illustrator/ Adobe Photoshop,
  • Mile widziana znajomość narzędzi Google (Google Analytics, Google AdWords, Google Search Console).
To oferujemy
  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
  • Program Care & Wellness, w tym m.in kompleksowa opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, cyklicznie organizowane aktywności Wellness, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,
  • Dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków.

Benefity
  • dofinansowanie nauki języków
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • dyżury lekarza w biurze
  • firmowa biblioteka
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-633)  przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności. 












Specjalista ds. Komunikacji i Social Mediów

Twój zakres obowiązków
  • Prowadzenie kampanii marketingowych na kanałach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn),
  • Współtworzenie strategii obecności w mediach społecznościowych,
  • Tworzenie angażujących treści zgodnych z obecną komunikacją marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacyjne,
  • Prowadzenie kalendarza komunikacji, planowanie akcji komunikacyjnych i koordynacja przygotowania materiałów graficznych i multimedialnych,
  • Raportowanie i analizowanie danych z przeprowadzonych akcji komunikacyjnych – przede wszystkim źródeł wizyt użytkowników i konwersji,
  • Wyciąganie wniosków i proponowanie usprawnień w ramach działań komunikacyjnych,
  • Aktualizacja firmowej strony internetowej oraz zarządzanie treścią strony i jej aktualizacja zgodnie z określonym harmonogramem.

Nasze wymagania
  • Doświadczenie w obszarze marketingu internetowego, szczególnie w social mediach,
  • Biegła znajomość i obsługa kanałów social media,
  • Wiedza i doświadczenie w stosowaniu działania z zakresu RTM (real time marketing),
  • Znajomość Facebook Business Manager oraz Facebook For Business, Facebook Ads,
  • Doświadczenie w prowadzeniu serwisów społecznościowych,
  • Znajomość trendów w mediach społecznościowych,
  • Lekkie pióro (aby tworzyć angażujące treści) i perfekcyjna komunikacja w języku polskim oraz angielskim,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office,
  • Podstawowa znajomość programów graficznych Adobe Illustrator/ Adobe Photoshop,
  • Mile widziana znajomość narzędzi Google (Google Analytics, Google AdWords, Google Search Console).

To oferujemy
  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
  • Program Care & Wellness, w tym m.in kompleksowa opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, cyklicznie organizowane aktywności Wellness, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,
  • Dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków.

Benefity
  • dofinansowanie nauki języków
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • dyżury lekarza w biurze
  • firmowa biblioteka
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
REKLAMA

Polecane oferty

Praktyki i Staże

Praktyki i Staże w branży

Praktyki i Staże na stanowisku

FB dlaMaturzysty.pl reklama