ID:262510
Specjalista/ka ds. Sprzedaży (automatyka elektroenergetyczna)
Numer referencyjny: a0t6N000000p1z5QAA
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Sprzedaży (automatyka elektroenergetyczna)
Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Wrocław
Obwiązki:- aktywne pozyskiwanie klientów i projektów na rynku energetyki,
- rozwijanie nowych kontaktów handlowych,
- przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla klientów,
- wstępne doradztwo w zakresie doboru rozwiązań technicznych z zakresu zabezpieczeń i automatyki elektroenergetycznej,
- prowadzenie negocjacji handlowych, udział w przetargach, finalizowanie etapu podpisania umów z klientami,
- analiza rynku i konkurencji,
- współpraca z innymi działami firmy m.in. z działem aparatury SN i WN, działem prawnym oraz finansowym,
- działanie w zgodzie z polityką firmy i wewnętrznymi regulacjami w zakresie procesów sprzedażowych,
- dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Wymagania:- minimum 2 lata doświadczenia zawodowe związanego ze sprzedażą w branży energetycznej i / lub przemysłowej (automatyka elektroenergetyczna, zabezpieczenia elektroenergetyczne, łączność),
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki związane z systemami zabezpieczeń, systemami sterowania i nadzoru lub sieciami telekomunikacyjnymi dla branży energetycznej i przemysłowej,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i czytanie dokumentacji technicznych,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem,
- umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodyscyplina, umiejętność podejmowania decyzji i zarządzania priorytetami,
- umiejętność pracy zdalnej - zarówno w zakresie wykonywania i organizowania sobie czasu pracy indywidualnej jak i zespołowej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju.
Oferujemy:- pracę w firmie wyznaczającej standardy jakości w obszarze elektroenergetyki,
- dużą samodzielność w działaniu oraz elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa obejmująca: pracę zdalną, delegacje oraz pracę w biurze w proporcjach zależnych od sytuacji,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia w kontaktach z ekspertami danej branży,
- motywacyjny system wynagradzania i profesjonalne narzędzia pracy obejmujące zarówno narzędzia IT, auto służbowe, jak i prywatną opiekę medyczną, dopłatę do wyżywienia oraz system benefitów.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Sprzedaży (automatyka elektroenergetyczna)
Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Wrocław
Obwiązki:aktywne pozyskiwanie klientów i projektów na rynku energetyki,
rozwijanie nowych kontaktów handlowych,
przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla klientów,
wstępne doradztwo w zakresie doboru rozwiązań technicznych z zakresu zabezpieczeń i automatyki elektroenergetycznej,
prowadzenie negocjacji handlowych, udział w przetargach, finalizowanie etapu podpisania umów z klientami,
analiza rynku i konkurencji,
współpraca z innymi działami firmy m.in. z działem aparatury SN i WN, działem prawnym oraz finansowym,
działanie w zgodzie z polityką firmy i wewnętrznymi regulacjami w zakresie procesów sprzedażowych,
dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Wymagania:minimum 2 lata doświadczenia zawodowe związanego ze sprzedażą w branży energetycznej i / lub przemysłowej (automatyka elektroenergetyczna, zabezpieczenia elektroenergetyczne, łączność),
wykształcenie wyższe - preferowane kierunki związane z systemami zabezpieczeń, systemami sterowania i nadzoru lub sieciami telekomunikacyjnymi dla branży energetycznej i przemysłowej,
dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i czytanie dokumentacji technicznych,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem,
umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych,
bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodyscyplina, umiejętność podejmowania decyzji i zarządzania priorytetami,
umiejętność pracy zdalnej - zarówno w zakresie wykonywania i organizowania sobie czasu pracy indywidualnej jak i zespołowej,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju.
Oferujemy:pracę w firmie wyznaczającej standardy jakości w obszarze elektroenergetyki,
dużą samodzielność w działaniu oraz elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa obejmująca: pracę zdalną, delegacje oraz pracę w biurze w proporcjach zależnych od sytuacji,
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia w kontaktach z ekspertami danej branży,
motywacyjny system wynagradzania i profesjonalne narzędzia pracy obejmujące zarówno narzędzia IT, auto służbowe, jak i prywatną opiekę medyczną, dopłatę do wyżywienia oraz system benefitów.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.