zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:239369

Specjalista ds. procesów administracyjnych z językiem angielskim




PwC Service Delivery Center (SDC) to firma o ugruntowanej pozycji na rynku, założona w 2009 r., działająca już 8 lat w Katowicach i ponad 1 rok w Opolu. SDC zajmuje się świadczeniem usług wsparcia dla działów audytu finansowego, doradztwa podatkowego oraz usług wewnętrznych (‘back office’) dla spółek PwC zlokalizowanych w ponad 50 krajach na świecie.

Specjalista ds. procesów administracyjnych z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice


Oczekiwany profil kandydata:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1),
  • Znajomość MS Excel mile widziana,
  • Otwartość na regularny pośredni i bezpośredni kontakt z klientem,
  • Entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Umiejętność pracy w trybie multitasking,
  • Otwartość na pracę w zespole.
  • Wiedza lub doświadczenie w pracy w obszarze finansów/podatków nie są wymagane, ale mile widziane.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: :
  • Zarządzanie zamówieniami na usługi dla osób wyjeżdżających w zagraniczne delegacje ,
  • Pisanie krótkich alertów dotyczących aktualnych zmian w prawie imigracyjnym na terenie danego kraju,
  • Wypełnianie formalności imigracyjnych na stronach rządowych w imieniu delegata,
  • Przygotowanie procesów administracyjno – logistycznych,
  • Aktywny udział w doskonaleniu obecnych oraz przejmowaniu nowych procesów,
  • Ścisłą współpracę z Koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
  • Raportowanie z użyciem MS Excel,
  • Obsługa procesu fakturowania usług,
  • Prowadzenie komunikacji z siecią PwC.
U nas możesz liczyć na:






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PwC Service Delivery Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania.



Specjalista ds. procesów administracyjnych z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Oczekiwany profil kandydata:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1),
  • Znajomość MS Excel mile widziana,
  • Otwartość na regularny pośredni i bezpośredni kontakt z klientem,
  • Entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Umiejętność pracy w trybie multitasking,
  • Otwartość na pracę w zespole.
  • Wiedza lub doświadczenie w pracy w obszarze finansów/podatków nie są wymagane, ale mile widziane.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • Zarządzanie zamówieniami na usługi dla osób wyjeżdżających w zagraniczne delegacje ,
  • Pisanie krótkich alertów dotyczących aktualnych zmian w prawie imigracyjnym na terenie danego kraju,
  • Wypełnianie formalności imigracyjnych na stronach rządowych w imieniu delegata,
  • Przygotowanie procesów administracyjno – logistycznych,
  • Aktywny udział w doskonaleniu obecnych oraz przejmowaniu nowych procesów,
  • Ścisłą współpracę z Koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
  • Raportowanie z użyciem MS Excel,
  • Obsługa procesu fakturowania usług,
  • Prowadzenie komunikacji z siecią PwC.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • Wykonywanie zleceń kadrowych wg niemieckiego ustawodawstwa, tj.:
  • Rejestrację zatrudnień i zwolnień,
  • Weryfikację procesu dodatkowych wynagrodzeń pracowniczych,
  • Opracowywanie bieżących zapytań pracowników (min. dotyczących comiesięcznego wynagrodzenia, przysługującego urlopu, zmiany danych osobowych pracowników),
  • Weryfikację danych socjalnych i podatkowych pracowników,
  • Opracowywanie urlopu macierzyńskiego i wychowawczego, okolicznościowego,
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem poprzez kontakt mailowy i telefoniczny z odpowiednim zespołem niemieckim,
  • Tworzenie i aktualizowanie procedur do nowo przejmowanych procesów.


U nas możesz liczyć na:
  • Doświadczenie w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym dynamicznym środowisku,
  • Pakiet kompleksowych szkoleń wdrożeniowych i wsparcie Buddy’ego (opiekuna),
  • Rozwój poprzez udział w szkoleniach specjalistycznych,
  • Możliwość poszerzania wiedzy w obszarze weryfikacji sprawozdań finansowych i przygotowywania analiz biznesowych,
  • Udział w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju przy wsparciu Coacha,
  • Możliwość doskonalenia języków obcych w praktyce,
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
  • Dodatkowe benefity takie jak karta Multisport Benefits Card, bilety do kina, vouchery do sklepów,
  • Bonusy finansowe zależnie od wyników w pracy oraz za polecenie znajomych do pracy u nas,
  • Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze ze strefą chillout i play room.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • Weryfikację sprawozdań finansowych,
  • Analizę danych finansowych z wykorzystaniem MS Excel,
  • Przygotowywanie analiz biznesowych oraz raportów,
  • Wyszukiwanie informacji oraz pracę z bazami danych
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama