Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów. W związku z rozwojem nowego projektu z branży energetycznej poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi korespondencji mailowej
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa zgłoszeń mailowych,
- Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów, produktów i promocji.
Wymagania:
- Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!
- Umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Zaangażowanie i chęć do pracy,
- Swoboda w wypowiadaniu się,
- Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej,
- Stałe wynagrodzenie godzinowe,
- Wypłatę 2 razy w miesiącu,
- Elastyczne godziny pracy,
- Szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
- Wsparcie na każdym etapie kariery,
- Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,
- Wsparcie w drodze do awansu w obszarze zarządzania.