ID:259118
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Twoje zadania:
- prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami w języku niemieckim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania,
- obsługa klienta zgodna ze standardami projektu.
Nasze oczekiwania:
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy z ludźmi,
- wysoka kultura osobista,
- silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.
Oferujemy dla Ciebie:
- atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
- okresowe premie za polecenia znajomych - tym samym możliwość współpracy ze znajomymi,
- pracę od poniedziałku do piątku, z możliwością dostosowania grafiku,
- profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy,
- pomoc oraz wsparcie doświadczonych trenerów projektu i ciągłe wsparcie przełożonego,
- rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
- możliwość pracy zdalnej
- swobodny dress code i świetną atmosferę!
Opublikowane przez:
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Twoje zadania:
prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami w języku niemieckim,
udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania,
obsługa klienta zgodna ze standardami projektu.
Nasze oczekiwania:
znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
komunikatywność,
umiejętność pracy z ludźmi,
wysoka kultura osobista,
silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.
Oferujemy dla Ciebie:
atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
okresowe premie za polecenia znajomych - tym samym możliwość współpracy ze znajomymi,
pracę od poniedziałku do piątku, z możliwością dostosowania grafiku,
profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy,
pomoc oraz wsparcie doświadczonych trenerów projektu i ciągłe wsparcie przełożonego,
rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
możliwość pracy zdalnej
swobodny dress code i świetną atmosferę!
Opublikowane przez: