zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:246110

Specjalista ds. Obsługi Bazy Danych




Specjalista ds. Obsługi Bazy Danych
 











Zespół Assurance w Katowicach świadczy kompleksowe usługi dla ponad 20 krajów europejskich. Zakres świadczonych usług obejmuje zadania związane z obszarem wsparcia audytu finansowego, które skupiają się głównie na weryfikacji poprawności sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami rachunkowości, przeprowadzaniu testów detalicznych, wsparciu fazy planowania oraz formatowaniu i analizie danych.

Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności / Privacy Statement.


Oczekiwany profil kandydata:
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość programu MS Excel,
  • Entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Analityczne myślenie,
  • Otwartość na pracę w zespole.
Wiedza lub doświadczenie w pracy w obszarze finansów nie są wymagane, ale mile widziane.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • Administracje danymi klienta,
  • Koordynacje przepływu danych,
  • Monitorowanie terminów realizacji rozliczeń,
  • Bieżącą obsługę techniczną kont klientów oraz realizacje zleceń,
  • Kontakt z klientem anglojęzycznym.
Oferujemy:


                                            
   

Zespół Assurance w Katowicach świadczy kompleksowe usługi dla ponad 20 krajów europejskich. Zakres świadczonych usług obejmuje zadania związane z obszarem wsparcia audytu finansowego, które skupiają się głównie na weryfikacji poprawności sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami rachunkowości, przeprowadzaniu testów detalicznych, wsparciu fazy planowania oraz formatowaniu i analizie danych.

Oczekiwany profil kandydata:
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość programu MS Excel,
  • Entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Analityczne myślenie,
  • Otwartość na pracę w zespole.
Wiedza lub doświadczenie w pracy w obszarze finansów nie są wymagane, ale mile widziane.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • Administracje danymi klienta,
  • Koordynacje przepływu danych,
  • Monitorowanie terminów realizacji rozliczeń,
  • Bieżącą obsługę techniczną kont klientów oraz realizacje zleceń,
  • Kontakt z klientem anglojęzycznym.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama