Jesteśmy największym call center w Polsce. Nasze zespoły tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. Podejmij ciekawe, ambitne wyzwania i rozpocznij przygodę zawodową z CCIG Group! Do naszego biura w Katowicach poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Sekretarka
Twoje zadania:
- obsługa administracyjna sekretariatu,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- obsługa spotkań,
- obsługa procesu zatrudnienia - podpisywanie umów, generowanie
- wypowiedzeń, obsługa administracyjna współpracowników,
- ścisła współpraca z Działem Kadr.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie (mile widziane studentki/studenci studiów zaocznych),
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- bardzo dobra znajomości obsługi komputera i pakietu Office,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, miłe usposobienie, chęć do pracy,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin
Oferujemy:
- pracę od poniedziałku do piątku,
- niezbędne narzędzia - komputer, telefon,
- stabilną pracę w dynamicznym i profesjonalnym zespole,
- możliwości rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dodatkowe benefity - możliwość skorzystania z pakietu Luxmed, multisport,
- ubezpieczeń grupowych.