Pokażą języki

2012-02-23 11:05:18 | Katowice

Dlaczego szwajcarskie produkty kojarzą się nam z precyzją, a wizyta w Australii zapowiada emocjonującą przygodę? Czemu technologiczne gadżety kupowalibyśmy najchętniej z Japonii, a biznes prowadzilibyśmy w Stanach Zjednoczonych?

Na te i wiele podobnych pytań odpowiada destination branding – stosunkowo nowy trend w promocji miejsc, ujmujący kraje, miasta i regiony od strony marketingowej. 13 lutego wystartował „Pokaż nam język” konkurs językowy po raz XII organizowany przez grupę Wyższych Szkół Bankowych. Weźmie w nim udział ponad 10 tysięcy uczniów szkół ponadgimnazjalnych, to oni spróbują odpowiedzieć na pytanie „Czy lokalna duma = globalny podziw? Rzecz o promocji krajów i miast”.

Językowe rozgrywki składają się z czterech etapów. Etap pierwszy odbywa się w formie internetowego testu z wybranego języka przeprowadzanego na platformie www.pokaznamjezyk.pl, który kwalifikuje do dalszych trzech części konkursu rozgrywanych w wybranych Wyższych Szkołach Bankowych. Podczas półfinałów młodzież będzie odpowiadała na 100 pytań testowych. Uczestnicy finałów sprawdzą swoją wiedzę w debatach moderowanych. Najlepsi z najlepszych zmierzą się w Superfinale, podczas którego wygłoszą prezentacje na zadany wcześniej temat. Zarówno tematyka debat jak i prezentacji będą bezpośrednio nawiązywały do tematu przewodniego konkursu. Zwycięzców konkursu – w każdym w trzech języków - poznamy 13 kwietnia podczas Superfinału, który odbędzie się w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Co roku konkurs cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem młodzieży, w ubiegłorocznej językowej rywalizacji wystartowało blisko 17 tys. uczniów z 485 szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski.

Laureaci otrzymują indeks Wyższej Szkoły Bankowej wraz z opłaconym czesnym za pierwszy rok studiów oraz nagrody rzeczowe. Wydawnictwo SuperMemo World ufunduje nagrody dla klas uczniów biorących udział w finałach konkursu Pokaż nam język z miejsc 1, 2 i 3 – łącznie ponad 1 600 zestawów kursów multimedialnych do intensywnej nauki słownictwa języka angielskiego i niemieckiego zawierających metodę SuperMemo - jedyną metodę optymalizacji zapamiętywania popartą badaniami naukowymi. www.supermemo.pl/opinie.

ip

Słowa kluczowe: destination branding pokaż nam język konkurs wyższa szkoła bankowa

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

Aktualności

O czym trzeba pamiętać na miesiąc przed maturą?

Egzamin dojrzałości zbliża się wielkimi krokami.

7 sposobów na skuteczne przygotowanie się do matury

skutecznie porady jak przygotować się do egzaminu maturalnego

Proces rekrutacji na studia w 2024 roku - co warto wiedzieć?

Zobacz, jak wygląda rekrutacja na studia krok po kroku.

Co powinieneś wiedzieć zanim pójdziesz na studia?

Zobacz, co czeka cię za murami uczelni.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Studniówka przed maturą: najważniejsze wydarzenie dla każdego maturzysty!

Studniówka jest symbolicznym pożegnaniem z jednym etapem życia i powitaniem drugiego.

Udana stylizacja na studniówkę - modnie i z klasą

Sprawdź, co jest w modzie i jak dopasować elementy stylizacji, by wyglądać doskonale.

MATURA 2024 - ARKUSZE
REKLAMA
Ostatnio czytane